TMMOB Jeoloji Mühendisleri Odası
DÜNYA ÇEVRE GÜNÜ KAPSAMINDA ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ TARAFINDAN " DÜNYA BİZE EMANET " TEMASIYLA DÜZENLENEN PROGRAMA KATILDIK
9 Haziran 2026 tarihinde Dünya Çevre Günü kapsamında Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından "Dünya Bize Emanet" temasıyla düzenlenen programa katıldık.

9 Haziran 2026 tarihinde, 5 Haziran Dünya Çevre Günü kapsamında, Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından "Dünya Bize Emanet" temasıyla düzenlenen programa katıldık.

Antalya Valimiz Sn. Hulusi Şahin ve Antalya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Sn. Büşra Özdemir’in katılımlarıyla gerçekleştirilen etkinlikte, çevre bilincinin teknoloji ile buluştuğu Eko DigiTalya Deneyim Alanı’nın açılışı gerçekleştirildi, ayrıca "Daha Yeşil Antalya için En Güzel Tasarım ve Uygulama Yarışması" kapsamında dereceye giren katılımcılara ödülleri takdim edildi.

Doğal Kaynakların Korunması, Sürdürülebilir Kentleşme, Su ve Çevre Yönetimi ile gelecek kuşaklara yaşanabilir bir çevre bırakılması konusundaki ortak sorumluluğumuzun bilinciyle; çevreye duyarlı, bilimsel ve kamusal yaklaşımları desteklemeye devam edeceğiz.

 
 
 
 
 
 

Okunma Sayısı: 18
Fotoğraf Galerisi
TMMOB
Jeoloji Mühendisleri Odası